Onuralp Bitim, ’12 Dev Adam’ın aday kadrosundan çıkarıldı


FIBA 2027 Dünya Kupası Avrupa Elemeleri 1. Tur C Grubu’nda Bosna Hersek ve İsviçre ile karşılaşacak A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp Bitim, aday kadrodan çıkarıldı.

Türkiye Basketbol Federasyonu’ndan yapılan açıklamada, eleme maçlarının hazırlıklarını sürdürmek için Antalya’ya giden ay-yıldızlı ekipte Onuralp Bitim’in sakatlığı nedeniyle aday kadrodan çıkarıldığı belirtildi.

Grupta 4’te 4 yaparak zirvede yer alan ve ikinci tura yükselmeyi garantileyen ’12 Dev Adam’, çalışmalarını 26 Haziran’a kadar Antalya’da sürdürecek.

2 Temmuz’da Bosna Hersek’e konuk olacak Türkiye, 6 Temmuz’da İsviçre’yi ağırlayacak.



Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/wphaberbotu/public_html/wp-includes/functions.php on line 5493