“GÜVENLİ BÖLGEDE İŞGAL SÜRECEK”
İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, Savunma Bakanı Yisrael Katz ve Genelkurmay Başkanı Eyal Zamir, ABD ile İran arasında imzalanan mutabakat zaptına rağmen, Lübnan’ın güneyinde “güvenli bölge” olarak adlandırdıkları şeridi işgal etmeye devam edeceklerini belirtti.
Yapılan açıklamada, İsrail ordusunun, askerlerine ve vatandaşlarına yönelik her türlü tehdidi engellemek, terör altyapısını yok etmek ve Lübnan’ın güneyindeki “güvenli bölgedeki” varlığını korumak için kararlılıkla çalışmaya devam edeceği kaydedildi.
