Karaman’da Fadim ve Yüksel Külahçı çifti, koruyucu ailesi oldukları çocuğa 1,5 yıl sonra otizm teşhisi konulunca onu sahiplenerek sevgiyle büyütüyor. Çift, çocuğun eğitimi için ellerinden geleni yaparken, bir çocuğa daha yuva olmak için yeniden başvuruda bulundu.